Oreo Ice-cream Sandwich

shootingvienna57

 

When I went to Billa and saw these Oreo ice-cream sandwiches I quickly grabbed a bag and could not wait to sink my teeth in those. The cookies are soft (and even a tiny bit salty or am I imagining things?) with the ice-cream being a bit bland but very smooth. The different textures come nicely together and it is hard to stop yourself from eating all at once. At the moment they are only 1.99€ at Billa for a pack of four ice-cream sandwiches. Not getting paid for the advertisement ;)

shootingvienna58

Advertisements

2 thoughts on “Oreo Ice-cream Sandwich

  1. Hahahaha, was für ein Zufall! Wollte dir vorhin noch bei whatsapp davon schreiben… XDD
    Meine geliebte große Schwester hat W und mir gestern jedem eine Packung mitgebracht und ich hab heute das erste probiert.
    Mein Urteil fällt so ähnlich aus wie deins: Ich liebe den weichen Keks, und ja, ich find ihn auch salzig und genau das macht den Geschmack so spannend. Die Eiscreme ist mir ehrlich gesagt auch zu fad, finde, sie könnte erfrischender schmecken. Aber da ich den Keks so lecker finde, kann ich das verzeihen. :)

    1. Ha wie cool wusste nicht dass ihr die auch habt :D
      Genau! Ich denke wenn man die Eiscreme auf der Seite mit Sachen aufpimpt würds noch besser schmecken.
      In kleine Oreo Stück drehen und die dann zusätzlich noch auf der Seite haben wäre toll :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s